HTML

Devizahitel kálvária

Hogyan próbálok megszabadulni devizahitelemtől

Friss topikok

  • ariete27: @Babocka: Nagyon köszönöm :) (2013.09.28. 12:04) A másik oldal
  • talita: onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet m... (2013.09.10. 21:01) Döbbenet
  • ariete27: @Lázár-Nagy Zoárd: Csanyi szó szerint azt mondta,hogy a bankok is felelősek a kialakult helyzetért... (2013.09.10. 16:33) Miért félünk a Banktól?
  • ariete27: @talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég ... (2013.08.21. 15:10) A pénzbiztos
  • talita: oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- ki... (2013.08.16. 07:23) A nagyágyú

Bankokban járva

2013.10.17. 22:23 ariete27

Nem,nem írtam el. Nem Thaiföldön jártam,csak különböző bankfiókokat látogatok. Kinek mi a kedvtelése.

Elsőként ismét kedves ismerősömet kísértem el. Ennek előzményeként több telefonbeszélgetést is folytattunk egy hölggyel,akinek szakterülete a problémás hitelek átdolgozása. Jó,lehet,hogy nem ez a pontos megnevezése,de ez a lényeg. Ezt azért tartom fontosnak megjegyezni,mert a bankban mindenkinek szakterülete van. Nekem egy hitelem,de ha azzal kapcsolatban kérdezek valakitől valamit,nem biztos,hogy tud rá válaszolni,ha éppen nem az ő szakterülete. Csak én vagyok az egyetlen,akinek mindent át kellett volna látni. Na, a szakértő hölgy többször is felvázolt két lehetőséget a hitel módosítására. A lényeg az,hogy egyik sem járt olyan mértékű törlesztőrészlettel amit az illető ki tudott volna fizetni. Már nagyon kétségbe volt esve,és közel járt ahhoz,hogy erején felül vállaljon,de kértem,hogy még várjon. És milyen jól tettem! Egyszer csak felhívta a hölgy a bankból,hogy OK,akkor legyen amit ő akar. Be is ballagtunk a bankfiókba,ahol a múltkori mosolygós hölgy fogadott,aki akkor már az elején közölte,hogy ő nem ért ehhez a hitelfajtához. Kedvesen mondtam neki,hogy jó,hogy hozzá kerültünk,mivel nem ért hozzá nem fog tudni válaszolni. Erre azt mondta,hogy nagyon rosszul esik neki,hogy ezt mondom,neki nem is kell mindent tudni,ő csak egy közvetítő. Egy bankfiókban,az ügyintéző pult mögött. Mi van???? Na mindegy. Mondom,miért? Fog tudni válaszolni? Nem,volt a válasz. Na ezt már végképp nem értettem. Ok. Akkor lássuk a szerződést. 16 oldal,fantasztikusan egyszerűen megfogalmazva,benne olyan dolgok,amiknek nincs köze a módosításhoz,de szükségesnek tartották leírni. Például,hogy tudomásul veszem,hogy bár forintot kaptam,de ez egy svájci frank hitel. Na,ne már!!!! Még újra fogalmazva is erősítsem meg??!! 16 oldal bonyolult szöveg. Nincs aki elmagyarázza. Kértem,hogy hagy vihessük el megmutatni valakinek aki ért hozzá. Azt nem lehet. Akkor nem tudjuk aláírni,mivel nem értjük. Ilyet már nem játszunk. Ennyire egyszerű. A hölgynek fél négyig le kellett jelenteni,hogy alá van írva. Kértem,hogy jelentse,hogy majd ha megértettük aláírjuk.

Még aznap felhívott a szakértő. Kérdezte mi a baj. Mondom,hogy nem értek a banki nyelven megfogalmazott szerződésekhez. Ő igen. Kérdezzem meg amit akarok. Itt és most. Persze,öt perc alatt áttanulmányoztam 16 oldalt és meg is jegyeztem. Kértem a szerződést. Ő meg találkozni akart,egy még szakértőbb kollégával megerősítve. Aminek persze mi is örültünk,csak előtte kell ugye a szerződés,hogy felkészülhessünk. Mondta,hogy megkérdezi. Másnap hívott,hogy bianko szerződést küldenek pár napon belül és hétfőn felhív,hogy megbeszéljük a találkozót. Ez meg is történt. Mondom hol a szerződés. Ja! Az jön egy héten belül. És akkor miről fogunk beszélgetni? Amíg nem láttam a szerződést és nem magyarázta el egy független szakértő nincs miről. Közölte,hogy akkor félreértettük egymást. Én biztos nem.

Most akkor várjuk a szerződést!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://devizahitelkalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr775581460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása