HTML

Devizahitel kálvária

Hogyan próbálok megszabadulni devizahitelemtől

Friss topikok

  • ariete27: @Babocka: Nagyon köszönöm :) (2013.09.28. 12:04) A másik oldal
  • talita: onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet m... (2013.09.10. 21:01) Döbbenet
  • ariete27: @Lázár-Nagy Zoárd: Csanyi szó szerint azt mondta,hogy a bankok is felelősek a kialakult helyzetért... (2013.09.10. 16:33) Miért félünk a Banktól?
  • ariete27: @talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég ... (2013.08.21. 15:10) A pénzbiztos
  • talita: oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- ki... (2013.08.16. 07:23) A nagyágyú

Elindult

2013.11.17. 15:49 ariete27

Végre történt valami! Barabás úr tanácsára még nem a bírósághoz fordultunk. Bár nekem az sem lett volna ellenemre. Még amikor bele kezdtem ebbe a dologba azt gondoltam,hogy nem szeretnék az elsők között lenni,akik kitalálják,hogy mit lehet tenni a bankok ellen. Járja csak ki más az utat. Én majd figyelek. Azóta viszont meggyőződésemmé vált,hogy csak a lehető legdrasztikusabb lépések vezethetnek valami eredményre. És egyre másra születnek ítéletek. Persze nem mind az adósok javára,ez igaz. Viszont továbbra is az a véleményem,és ezt gyakran hangoztatom,hogy szakember segítségét kell igénybe venni,és akkor menni fog.

Hát én ezt tettem,és ő azt tanácsolta,hogy első körben forduljunk a Pénzügyi Békéltető Testülethez. Milyen szép neve van! Mondjuk igazán nem sokat tudok a működéséről. Annyit,hogy ha az ember vitába keveredik valami pénzügyi szervvel hozzájuk fordulhat és ők eldöntik,hogy kinek van igaza. Persze ők nem bíróság,az ő döntésük nem kötelező érvényű. Azt hiszem. Mivel ott szakemberek vizsgálják a kérdést,elvileg pártatlanul,a véleményük viszont mérvadó lehet. Azt,hogy a bankok ezt mennyire veszik komolyan én nem tudom. Az Unicreditnél történt látogatásom arra enged következtetni,hogy a végsőkig megpróbálnak kitartani és tagadni,hogy bármiben is hibáztak volna vagy bármit engedniük kellene. Persze ez nem most volt. Ki tudja? Lehet,hogy azóta vissza vettek az arcukból. Mert hát hiszen történt egy s más az utóbbi időben.

Ezek közül a legtöbbet Léhmann György nyertes pereiről hallani. Persze van neki vesztes is bőven,nem is tagadja. Bár messze nem vagyok semmilyen téren szakember,azért leírom a véleményemet. Ő úgy hallottam mindenki ügyét elvállalja aki hozzá fordul. És bizony fordulnak hozzá sokan. Ebből következik,hogy annyi munkája van,hogy nem tud mindenki ügyével behatóan foglalkozni. Nem is várható el tőle. Ezért készített egy blankettabeadványt és erre húzza fel az összes perét. Ez rendben is lenne,ha nem hangoztatná mindenki folyton,hogy minden szerződés más,ezért nem lehet általánosítani. Én azt gondolom,hogy a jogászok amúgy is képesek úgy csűrni-csavarni a dolgokat ahogy akarják. Persze mindkét oldalról. Ezért nem lehet ezeket a szerződéseket felületesen támadni. Léhmann ügyvéd úr kitalált valamit,ami lehet,hogy még igaz is minden szerződés esetében,de azért rengeteg tényező van amit figyelembe kell venni egy pernél. Mindenhol más az ellenfél,más a bíró tehát a jogértelmezés. Erre fel kell készülni a sikerhez és ez nem megy alapos tanulmányozás nélkül. Szerintem.

Nagy előnye Ügyvéd úrnak,hogy állítólag nem kér pénzt a munkájáért. Ez,különessen kivéreztetett devizahitelesek esetében nem elhanyagolható tényező. De perilleték akkor is van. Ha már azt a pénz megkockáztatja valaki jobb ha alapos megfontolás után teszi. Vannak ilyen olyan szervezetek,emberek akik horror pénzt kérnek. Elhiszem,hogy a legtöbb embernek szinte lehetetlen kifizetni. Nem akarok itt reklámot csinálni. Bár miért ne? Hiszen a tapasztalataimat írom itt le,és azt hiszem alaposan utána jártam a dolgoknak. Barabás úrnak az eddigi munkájáért,és az sem volt kevés,és a PBT-nél való eljárás levezetéséért 30.000 Ft-ot fizettem. És mondhatom eddig nagyon lelkiismeretes munkát végzett. Az én hitelem marha nagy összegű,ezért a különbség is az a kapott pénzösszeg és a jelenlegi tartozás között,de ez a pénz azt hiszem szinte mindenkinek megéri. És ha valakinek nem megy másként részletben is fizethet.

A kormány segítségét meg ugye látjuk. Többen remegve várták november elsejét. És itt nem a temetők közelében lévő virágárusokra gondolok. De azt hiszem voltunk jó páran,mi,akik behatóan foglalkozunk ezzel a kérdéssel,akar laikusként is,akik nem sok jóra számítottak. Na,nagyot nem is csalódtunk. Valami született,de ez messze nem megoldás.

Még írnék pár szót a többször említett ismerősön Raiffeisenes ügyéről is. Ott tartottunk,hogy várjuk a szerződés tervezete,amit kézhez kapunk és megmutathatjuk egy hozzáértőnek. Pár hét alatt meg is érkezett. Azt a szerződést amit a bankban alá akartak vele íratni ugye nem hozhattuk el,nem fényképezhettük le,16 oldalt meg pár perc alatt nem megjegyezni vagy értelmezni,elolvasni sem lehet. Ennek ellenére azért ha nem is szó szerint,de emlékeztem néhány pontjára. Különösen azokra amik rögtön szemet szúrtak mikor a kezembe adták. Gondolok itt elsősorban arra a pontra,hogy tudomásul veszem,hogy itt kérem igenis svájci frank hitelről van szó. Na,ezek teljes egészében hiányoztak a részünkre átadott szerződéstervezetből. Nem tudom. Én vagyok a rosszindulatú,hogy nekem ez is simlisségnek tűnik?

Hát így állunk. Várom a PBT levelét,hogy mikor hallgatnak meg minket. Végre elindult valami!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://devizahitelkalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr775639162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása