HTML

Devizahitel kálvária

Hogyan próbálok megszabadulni devizahitelemtől

Friss topikok

  • ariete27: @Babocka: Nagyon köszönöm :) (2013.09.28. 12:04) A másik oldal
  • talita: onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet m... (2013.09.10. 21:01) Döbbenet
  • ariete27: @Lázár-Nagy Zoárd: Csanyi szó szerint azt mondta,hogy a bankok is felelősek a kialakult helyzetért... (2013.09.10. 16:33) Miért félünk a Banktól?
  • ariete27: @talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég ... (2013.08.21. 15:10) A pénzbiztos
  • talita: oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- ki... (2013.08.16. 07:23) A nagyágyú

Döbbenet

2013.09.01. 19:32 ariete27

Elképesztő dolog történt. Ismét találkoztam Damm Andreával. Miközben elővettük a hitelem papírjait elmesélte,hogy a délelőtti ügyfelét 20.000 CHF-al átverte a bank, már a kölcsön kifizetésekor. Ha már ez így szóba került,megnéztük az enyémet is. Szerepel ugye a szerződésben egyszer egy svájci frank összeg,majd valamilyen módon megnevezve egy forint összeg. Az én szerződésemben az áll,hogy a szerződés napján alkalmazott folyósítási devizaárfolyam alapulvételével számított deviza-ellenértéke. Bármilyen kacifántos is a megfogalmazás ez azt jelenti,hogy aznapi árfolyamon átváltva a frank forintra. Andrea megnézte az archívumban az aznapi aktuális árfolyamot. Az a forintösszeg amit kaptam,azon a napon 19.010 CHF-al ért kevesebbet,mint ami szerepel CHF-ben hitelösszegként. Hoppá!!!!! Az akkor kb. 3.000.000 Ft volt.

Azóta is azon gondolkodom,hogy ez akkor miért nem tűnt fel. Arra jutottam,hogy mivel mindannyian forintért mentünk a bankba,majd azt is kaptunk,csak arra koncentráltunk. Persze,azt nem mondom,hogy ott és akkor soha nem hangzott el a svájci frank kifejezés. De akkor ez még annyira új dolognak számított,hogy egy átlagembernek nem fordult meg a fejében,hogy ez neki annyira fontos lehet,hogy ezzel kellene foglalkoznia. Ennyi forintot kaptam,ennyit kell visszafizetnem kamatostul. Pont. Deviza,meg frank,meg egyebek,az a bank dolga. Nevezze,ahogy akarja.

Vagy annyira bíztunk a bankokban,hogy eszünkbe sem jutott utána számolni? Az is lehet. Még jó,hogy most valakiben ez felmerült.

Következő lépés,ezt már viszont hallottam,esetenként olyan banki alkalmazottak írtak alá a zálogjog alapításáról szóló szerződéseket,akiknek nem volt erre jogosultságuk. Mert,hogy ilyet,ellentétben a kölcsönszerződéssel csak az írhat alá,aki a banknál be van jegyezve,mint aláíró. Kölcsönszerződéssel ezt sima alkalmazott is megteheti. A jelzálog szerződés viszont ebben az esetben automatikusan érvénytelen. Az én ügyemben,első körben nem találtuk a bejegyzettek között az illető úriembereket. Ezért el fogok ballagni a Cégbíróságra és ott megtekintem. A bankomba viszont már másnap elmentem. Nem volt meg az eredeti hitelszerződésem,csak a közjegyzői okiratba foglalt. Ezért kértem a pultban ülő hölgytől annak másolatát és egy részletes kimutatást a befizetéseimről. Na,ettől rögtön megrémült és elsietett a fiókvezetőért. Aki nagyon kedves és készséges volt. Minden hiányzó iratomról azonnal kaptam másolatot,és a befizetés igazolás ügyében is azonnal intézkedett. Arra pár napot várni kell. Addig meglesz a Cégbíróság is és kidolgozzuk a stratégiát. Izgalmas!

Közben Bankszövetség dolgozik a "Mentőcsomagon". Kíváncsian várom az eredményt! Bár engem,ezek után meg pláne,azt hiszem már semmiképp sem fog érinteni.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://devizahitelkalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr925488045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talita 2013.09.01. 20:52:23

most mi van????!!!! három millióval átkúrtak, rögtön helyben?????
ja, megnéztem egy videót Damm Andreával, hát bakker, én csak ámulok és bámulok, milyen tejbetök országban élek. -és gyarapítom azok számát, akiknek fingjuk sincs az ilyen globális átverésekről....öcsém! csak lestem!
egyáltalán nem csodálkozom, ha valaki tüntet és véres szájjal ordít! legközelebb én is elmegyek...

ariete27 2013.09.02. 11:49:38

@talita: Na,most mondd meg! És észre sem vettem. Erre nem is gondoltam. Ekkora szemétség már csak nem maradhat következmények nélkül. Én bármeddig elmegyek!!!!

Navarone 2013.09.02. 12:32:57

Ide vezet az, amikor emberek ész és tudás nélkül hitelt vesznek fel, ahelyett, hogy maradnának albérletben...

ariete27 2013.09.02. 13:11:31

@Navarone: Okos gondolat. Akkor ész és tudás nélküli embereket büntetés nélkül lehet becsapni,ugye?

Navarone 2013.09.02. 14:13:37

@ariete27: Nyilván nem. De itt találkozott a becsapás az ostobasággal.

ariete27 2013.09.02. 14:55:35

Itt és még sok esetben. Te gondolnád,hogy a Bank túl azon,hogy az átlagember számára érthetetlen szerződésekbe elrejt dolgokat,amik kedvezőtlen hatásúak lehetnek,még direktbe át is ver???

nagybátyád 2013.09.02. 18:50:59

ha akkor ennyire buggyant voltál, most mitől jött meg az eszed? Ne mondja nekem senki, hogy milliókkal így átverték!! Akkor sem hiszem el, ha látom. Ekkora ökör mégsincs ebben az országban!! A másik "kedves" hazugságom ez a rejtett, kisbetűs, eldugott, stb. stb. feltétel. Hazugság!! Azért nem vettem fel hitelt, ,mert messziről ordított mindegyik, hogy ez most ennyi, de DRÁGÁBB LESZ!!! :D :D

ariete27 2013.09.04. 19:21:45

@nagybátyád: oda van írva. elmentem egy nálam okosabbhoz. nekem nem kell elhinni. talán a Bíróságnak? azért ha messziről ordított volna talán mégsem veszik fel ennyien. különben Te honnan láttad?

talita 2013.09.10. 21:01:25

onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet megvezetni! menő közgazdászok(önkormányzatok, stb.) is vettek fel hiteleket, vagy ők is tökhülyék??? ez egy jól átgondolt, tervezett megaátverés. szépen felépítve, kidolgozva. amúgy gratulálok aki nem vett fel, legyen boldog, és ne fikázzon másokat.
süti beállítások módosítása