HTML

Devizahitel kálvária

Hogyan próbálok megszabadulni devizahitelemtől

Friss topikok

  • ariete27: @Babocka: Nagyon köszönöm :) (2013.09.28. 12:04) A másik oldal
  • talita: onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet m... (2013.09.10. 21:01) Döbbenet
  • ariete27: @Lázár-Nagy Zoárd: Csanyi szó szerint azt mondta,hogy a bankok is felelősek a kialakult helyzetért... (2013.09.10. 16:33) Miért félünk a Banktól?
  • ariete27: @talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég ... (2013.08.21. 15:10) A pénzbiztos
  • talita: oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- ki... (2013.08.16. 07:23) A nagyágyú

A pénzbiztos

2013.08.20. 21:37 ariete27

Azt mondtam szeretnék Daubrovszky Györggyel,a Pénzügyi Jogok Biztosával találkozni. És lőn. Ha ez így megy,a következő kívánságom Orbán Viktor. Miközben az ország pihent tegnap reggel a pénzbiztos hajlandó volt a szabadnapon is egy beszélgetésre. És nagyon fontos dolgokat mondott.

Nekem már régen meggyőződésem,hogy a bankok kényükre-kedvükre szórakoznak velünk,de ezt most már komoly pozícióban lévő emberektől is hallom. Meg kell mondjam nagyon jó érzés. Még mindig van bennem egy félelem,hogy esetleg azért értelmezem a törvényeket és jogszabályokat úgy ahogy,mert nekem az jó. De nem! Minden deviza alapú hitelszerződés SEMMIS. És ez nem az én véleményem. A Kúria döntése ezt jelenti. Fehéren-feketén. Persze az adott ügyre vonatkozó ítélet még folytatódik,de a minden szerződést érintő része ezt jelenti. 

Daubrovszky György elsősorban az anyabankokat teszi felelőssé azért,hogy nálunk elterjedhettek ezek a hitelek. Ott kezdődött,hogy egyáltalán kitalálták és behozták ide. Véleménye szerint elképzelhetetlen lenne,hogy az anyaországokban ilyen feltételek mellett hitelezzenek. Akkor nálunk miért? És itt jön sorban a többi felelős. De ez már gyakorlatilag mindegy. Csak valaki találja már ki a megoldást. Amit nem szeretnének,mert jaj szegény bankok!!! Nem tudom. Van aki sajnálja őket,pláne ezek után? 

Különben Daubrovszky úr szerint szeptember közepére lesz valami,amit ő nem szeret "mentőcsomagnak" nevezni. Mert hiszen nem menteni kell,csak igazságot szolgáltatni. Mert az igazság az adósok oldalán áll. Bár ilyen egyszerű lenne! Én a magam részéről nem nagyon bízom benne,hogy mindenkire kiterjedő végleges megoldás születik. De legyen úgy! Mert ha nem,akkor mindenkinek egyenként perelni kell. Persze ezt én mondom,nem a kormány embere. Mert,bár a Kúria döntése minden szerződést érint,de konkrétan csak a kérdéses egyedi esetre szól az ítélet. Minden szerződés külön per tárgyát képezi ,addig amíg nem születik törvény vagy jogszabály amely szabályozná a kérdést. Márpedig ha nem születik a bíróságok soha nem látott dömpingnek nézhetnek elébe. 

Ami még elhangzott,és nagyon fontos: minden végrehajtás törvénytelen! Nem kivitelezhető. Egyetlen közjegyzőnek sem szabad Végrehajtási Záradékot kiadni. Daubroyszky úr már értesítette is őket erről. Reméljük megértették. Ez persze nem azt jelenti,hogy senkinek nem kell fizetni. Nyilván a felvett kölcsön visszajár. Csak nem mindegy,hogy mennyi. Végrehajtás nélkül nincs a bankok kezében semmi amivel szorongathatnának. Mindjárt jobb a tárgyalási pozíciónk. 

Kásler Árpád közben elfoglalta az Astoriát. Az sem rossz. De talán várjunk mégis szeptember közepéig. Hátha!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://devizahitelkalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr1005468801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talita 2013.08.21. 10:55:02

Te, figyu!
miért nem kezdted el ezt már hamarabb????? lehet, hogy már rég a végére értél volna! amilyen helyekre és akikhez te bejutsz! ismerek pár devizahitelest, akik már belerokkantak, mindenhol voltak de még a küszöbig se jutottak sehol!
tanácsom tehát: indulj tovább ezen az úton, meg ne állj! döntögessed csak a falakat, nyisd az utat előttünk!- bár nálunk nincs precedens jog, azért biztató lenne számunkra, és biztos többen felbátorodnának!Pereljünk!

ariete27 2013.08.21. 15:10:30

@talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég elszánt. precedens jog nincs,de a Kúria ítéletéhez azért igazodnak a bírák. ha szeptember közepéig nem történik nagy dolog én mindenkit bátorítani fogok.
süti beállítások módosítása