HTML

Devizahitel kálvária

Hogyan próbálok megszabadulni devizahitelemtől

Friss topikok

  • ariete27: @Babocka: Nagyon köszönöm :) (2013.09.28. 12:04) A másik oldal
  • talita: onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet m... (2013.09.10. 21:01) Döbbenet
  • ariete27: @Lázár-Nagy Zoárd: Csanyi szó szerint azt mondta,hogy a bankok is felelősek a kialakult helyzetért... (2013.09.10. 16:33) Miért félünk a Banktól?
  • ariete27: @talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég ... (2013.08.21. 15:10) A pénzbiztos
  • talita: oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- ki... (2013.08.16. 07:23) A nagyágyú

Mentőcsomag???

2013.08.22. 21:35 ariete27

Jobbnál jobb híreket hallani! Mentés gyanánt átváltanák a deviza hiteleket jelenlegi árfolyamon forintra. Ez aztán a jó hír! Meg vagyunk mentve. De még ez sem biztos. A legnagyobb eséllyel a lakáshitelesek pályáznak a minden képzeletet felülmúló kedvezményre. A többiek meg fogják be! Be fogják? Én már egyre kevésbé hiszem. Ugyan a tüntetéseket és a gyűléseket a média nem veri túlságosan nagy dobra,de mi tudjuk,hogy az emberek zúgolódnak. És nagyon úgy tűnik,hogy ez a remek ötlet nem fogja megállítani őket.

A magam részéről még mindig a jogi útban hiszek. Alig várom a 29-ét. Nagyon kíváncsi vagyok Damm Andrea véleményére. Különben amikor beszéltem Daubrovszky Györggyel nekem nem úgy tűnt,hogy ő valami ilyen dologban látná a megoldást. És ő a kormány alkalmazottja. Akkor még reménykedjünk? Mindenesetre ez eddig vicces.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://devizahitelkalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr215471809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása