HTML

Devizahitel kálvária

Hogyan próbálok megszabadulni devizahitelemtől

Friss topikok

  • ariete27: @Babocka: Nagyon köszönöm :) (2013.09.28. 12:04) A másik oldal
  • talita: onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet m... (2013.09.10. 21:01) Döbbenet
  • ariete27: @Lázár-Nagy Zoárd: Csanyi szó szerint azt mondta,hogy a bankok is felelősek a kialakult helyzetért... (2013.09.10. 16:33) Miért félünk a Banktól?
  • ariete27: @talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég ... (2013.08.21. 15:10) A pénzbiztos
  • talita: oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- ki... (2013.08.16. 07:23) A nagyágyú

A levél

2013.10.06. 19:24 ariete27

Pénteken Barabás úr,a Hitelszövetség vezetője társaságában ellátogattam a bankomba. Az ügyintéző hölgyet régóta ismerem,mindig ő foglalkozik az ügyemmel. Ő adta ki legutóbb az általam kért igazolást is az eddigi befizetéseimről. Átvettem,hazamentem,megnéztem,nem értettem. Ebben nincs semmi furcsa,inkább az lenne az ha értené valaki. Azután többször is átnéztem. Az egy dolog,hogy még mindig nem értettem,de olvasni tudok és a "Megfizetett deviza összeg HUF ellenértéke" rovatot meg is találtam. Csak a befizetés összege volt minden hónapban nulla. Ezt azért furcsálltam. Jó,lehet,hogy nem fizettem minden hónapban,de az túlzás,hogy soha! Rákérdeztem a hölgynél,aki megnézte a gépben,és látta,hogy bizony,néha azért történt befizetés. Hosszas keresgélés után felhívta a központot,és ők közölték,hogy a befizetett összegek az excell-táblázat egy másik fülén vannak. Ha valaki nem ért ezekhez a táblázatokhoz az én vagyok. Ezért nem is tudtam haragudni,hogy más sem találta meg elsőre. A lényeg,hogy most már minden a kezemben van.

Ezután már érdekesebb dolgok következtek,Barabás úr tett fel kérdéseket a hölgynek,aki próbált derekasan helytállni,de időnként azért megizzadt. Becsületére legyen mondva,azért volt mit meg tudott magyarázni. A kedvencem azért mégis az volt,amikor megkérdeztük,hogy ha az áthidaló kölcsönnél adnak egy forint hitelt,plusz a tőkét megnövelik,miért kell még futamidőt is hosszabbítani? Na erre egy határozott nem tudommal válaszolt. Ezt a kérdést különben én is feltettem anno többeknek. Senki nem tudta,de akkor már nem volt más választásom. A kérdésekre sajnos nem emlékszem pontosan. A válaszokra meg pláne. A lényeg az,hogy a szakember nem volt velük megelégedve. Már előzőleg készített egy levelet,és mikor kijöttünk megbeszéltük,hogy elküldjük a központba és onnan várjuk írásban a hivatalos válaszokat. Majd azután számolunk mi is. 

A levélben a saját hitelem illetve szerződésem zavaros részein kívül rákérdezünk az ominózus árfolyamrés problémára. Gondolom a válasz valami sablonos lerázó szöveg lesz. Ettől nem várok sokat,de remélem Barabás úr kitalál valamit amivel konkrétan elindulhatunk valamerre. Már nagyon szeretném tudni,hogy mit fogunk kifogásolni és azzal mit lehet elérni.

Addig meg várom a postást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://devizahitelkalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr965554256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása