HTML

Devizahitel kálvária

Hogyan próbálok megszabadulni devizahitelemtől

Friss topikok

  • ariete27: @Babocka: Nagyon köszönöm :) (2013.09.28. 12:04) A másik oldal
  • talita: onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet m... (2013.09.10. 21:01) Döbbenet
  • ariete27: @Lázár-Nagy Zoárd: Csanyi szó szerint azt mondta,hogy a bankok is felelősek a kialakult helyzetért... (2013.09.10. 16:33) Miért félünk a Banktól?
  • ariete27: @talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég ... (2013.08.21. 15:10) A pénzbiztos
  • talita: oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- ki... (2013.08.16. 07:23) A nagyágyú

A nagyágyú

2013.08.15. 22:54 ariete27

Felül kell bírálnom a döntésemet. Nem azért mert megváltozott volna a véleményem. De találkoztam azzal az emberrel,akit nagyon nagyra tartok,mondhatom azt is,hogy ebben a témában a legnagyobbra. Dr Damm Andreáról beszélek. Arról az emberről aki elindított ezen az úton. Na,ez most elég fennkölten hangzik,de tényleg nagyon bírom a csajt. És a legjobb az egészben,hogy felajánlotta,hogy képvisel egy esetleges perben. Vagyis első körben megnézi a szerződésemet. Nem is mertem remélni,hogy ilyen szerencse ér. Ezért nem fordulok máshoz!

El tudom képzelni,hogy ez most kicsit furcsán veszi ki magát. Jön valaki,aki azt mondja,hogy ír a laikus szemszögéből erről a bonyolult,szövevényes,zagyva és érdekellentétekkel fűszerezett bankos történetről,illetve arról,hogy hogyan tudunk esetleg könnyítéseket elérni. Erre sorra vázolja fel a találkozóit olyan figurákkal,akik igen fontos szereplői ennek a játszmának és gyakorlatilag elérhetetlenek. Már csak Doubravszky Györgyel szeretnék találkozni! Az az igazság,hogy csak jókor vagyok jó helyen,mert ismerek valakit ,aki a szakmájából adódóan el tud jutni ezekhez az emberekhez. Mivel ő amúgy is foglalkozik a témával én elkísérhettem,ezáltal könnyebben beleláttam a háttérmunkába,ami nyilván megkönnyíti a döntésemet. Az,hogy az általam legjobbnak tartott ügyvéd foglalkozik az ügyemmel még inkább arra sarkal,hogy nyilvánossá tegyem a történéseket.

Damm Andreának jó néhány interjúja és előadása elérhető a neten. Én ezekből töltekeztem.Amit azokban elmond világos és logikus érvek,melyen engem meggyőztek,hogy lépnem kell. Eddig mindig vártam a különböző "mentőcsomagokat". Túl azon,hogy egyiket sem érzem igazi segítségnek,még lehetőségem sem lett volna élni velük. Nem felelek meg a feltételeknek. Ezért nem is izgat különösebben,hogy mi lesz a következő. Azt gondolom,hogy mindenki számára kedvező úgysem lehet. Az előzményekből is arra következtetek,hogy nem én vagyok az a célcsoport akit elsősorban menteni akarnak. Mondjuk ez jogos. Nem is én vagyok a legjobban rászorulva. Nem fenyeget a veszély,hogy elárverezik a fejem fölül a házamat,tudom fizetni a részleteket,és abban gondolkodom,hogy miként tudnék véglegesen megszabadulni a hitelemtől. De azért nem mindegy,hogy több  év törlesztés után a jelenlegi tartozásom az eredetileg felvett összeg duplájához közelít e vagy sem. Elképzelni sem tudom,hogy azok az emberek akik a fix fizetésükre alapozva vették fel a hitelüket most miből fizetik a duplájára nőtt törlesztőrészleteket. Mert nekem nem tűnt fel,hogy a fizetések is megduplázódtak volna.

Hogy miért sztárolom Damm Andreát? Baromi vehemenciával vetette bele magát ebbe az ügybe. Annyira rápörgött a dologra,hogy országgyűlési képviselő akar lenni. A fő programja,hogy fellépjen minden olyan tényező ellen ami idáig vezetett. Jó lenne ha sikerülne neki! Bár én azt gondolom,hogy a politikusok mind megzavarodnak.  Normális politikus nincs. Aki előtte normálisnak látszott az sem volt az,különben nem jutott volna eszébe erre a pályára lépni. Tisztelet a kivételnek,amit én még nem láttam. Talán majd ő. Legyen úgy!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://devizahitelkalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr505462619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talita 2013.08.16. 07:23:29

oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- kicsiny sikereket a nagy dinoszauruszok ellen, de VAN ESÉLY?? én szerintem csak akkor vágj bele, ha Andrea valamit garantál. Néha olyan pökhendi, lekezelő stílusban nyilatkoznak a dínók, hogy legszívesebben megütném őket!a minap is, mit mondott a Csányi? el ne képzeljük, hogy most aztán mindenkinek fizet, vagy óvva int, hogy vele kekeckedjünk, mert különben......bár, ha belegondolok, mi lehet még ennél szarabb? bátraké a szerencse, vágj bele!
süti beállítások módosítása