HTML

Devizahitel kálvária

Hogyan próbálok megszabadulni devizahitelemtől

Friss topikok

  • ariete27: @Babocka: Nagyon köszönöm :) (2013.09.28. 12:04) A másik oldal
  • talita: onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet m... (2013.09.10. 21:01) Döbbenet
  • ariete27: @Lázár-Nagy Zoárd: Csanyi szó szerint azt mondta,hogy a bankok is felelősek a kialakult helyzetért... (2013.09.10. 16:33) Miért félünk a Banktól?
  • ariete27: @talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég ... (2013.08.21. 15:10) A pénzbiztos
  • talita: oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- ki... (2013.08.16. 07:23) A nagyágyú

Biztosítással kombinált hitel

2013.09.10. 17:19 ariete27

Egy ismerősömnek van egy életbiztosítással kombinált hitele. Megkért,hogy menjek el vele a bankjába,mert ő nem érti amit próbálnak neki magyarázni.Elmentem,de ez nem jelentette azt,hogy úgy gondoltam én érteni fogom. Na,nem is értettem.

2007-ben kötött egy ilyen kombinált hitelt,anélkül,hogy pontosan tudta volna,hogy mi is az. Klasszikus eset. Bemegyek a bankba,elmondom,hogy mit szeretnék,valamit ajánlanak. Azért megkérdezem,hogy ez biztos jó lesz nekem? Persze,biztos,azért ezt ajánlottuk. És az ügyfél elhiszi,mert azt gondolja,hogy a bankban hozzáértő szakembernek ülnek akik pontosan tudják,hogy mit miért mondanak. Ehhez ugye az kell,hogy minden variációból felkészültek legyenek.                                                                                                                                       Hát,az illető megkötötte,fizette,majd nem tudta fizetni a megemelkedett terheket. Ekkor elment a biztosítóhoz,azt gondolván kevésbé fontosnak,és elmondta,hogy nem tud tovább biztosítást is fizetni,hiszen a banki törlesztő részlete is megemelkedett,és azt ugye muszáj. Mondták,hogy nem baj,akkor ne fizesse. Amúgy is van lakásbiztosítása. Ez most nem hangzik túl hihetőnek,tudom. Nincs is róla semmilyen dokumentum. De az tény,hogy évekig senki nem szólt,hogy ez a kombinált hitel úgy működik,hogy a tőke törlesztés a biztosítónak megy,a kamat a banknak. Majd eljött a csodás árfolyamgát ideje. Ismerősöm élt is a lehetőséggel,megkötötte a szerződést. Eszerint fizetett is nagyjából fél évig. Ekkor szóltak a bankból,hogy valami nem stimmel,nem jogosult az árfolyamgátra,mert nincs biztosítása. Felbontották gyorsan a szerződést,minden költséget magukra vállalva,és most átalakítva újra kötnék. Ettől azért zavarosabb volt a történet,de a lényege ez. De az illető már nem mert egyedül lépni,ezért együtt beballagtunk a fiókba. Ott egy rendkívül szimpatikus hölgy fogadott (úgy látszik ez alap követelmény náluk) de minden kérdésre azt válaszolta,hogy ezt ő nem tudja. Állítólag ez egy nagyon bonyolult hitel fajta,és ő még soha nem kötött ilyet. Ez még a jobbik eset,legalább nem csinált úgy mintha tudná,és nem mondott hiányos vagy téves információkat. 

De azért a story így is érdekes. Vettem egy pénzügyi terméket,információra van szükségem vele kapcsolatban. Beballagok a bankomba,megnyomogatom a megfelelő gombokat,és oda kerülök valakihez aki annyit sem tud róla mint én.De azt azért elvárják,hogy mi értsük,hiszen elmagyarázták. Igaz,hogy majd valaki felhív telefonon. Hogy ő mit fog erről tudni az kérdéses,mert a barátnőm már beszélt vele,a kérdéseire azt felelte,hogy ő azt nem tudja,vele már csak az újra tervezett verzióról tud beszélni. Majd megpróbálom én is!

A másik része meg hát a biztosító. Évekig miért nem szóltak,hogy nem fizetnek valamit amit kellene. Most akkor kell,vagy működik anélkül is? A bank kimutatása szerint a biztosítás nélküli évek alatt csak kamat és kezelési költség törlesztés történt,tőke nem. És senki nem szólt!!!!! Most akkor mi van? Ki a felelős? Az ügyfél,vagy a bank, vagy a biztosító?  Csak én nem értem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://devizahitelkalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr905506109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása