HTML

Devizahitel kálvária

Hogyan próbálok megszabadulni devizahitelemtől

Friss topikok

  • ariete27: @Babocka: Nagyon köszönöm :) (2013.09.28. 12:04) A másik oldal
  • talita: onnan látta, hogy ő egy nagybátya!!! nehogy már azt higgyétek, hogy csak az átlagembereket lehet m... (2013.09.10. 21:01) Döbbenet
  • ariete27: @Lázár-Nagy Zoárd: Csanyi szó szerint azt mondta,hogy a bankok is felelősek a kialakult helyzetért... (2013.09.10. 16:33) Miért félünk a Banktól?
  • ariete27: @talita: most már ezt mondom én is!!! nem én döngetem a falakat,bevallom ahhoz én sem voltam elég ... (2013.08.21. 15:10) A pénzbiztos
  • talita: oké, már szeretjük Andreát, de mit mondott? van esély? mert bár látok- most már rá is hegyezek- ki... (2013.08.16. 07:23) A nagyágyú

Jó hírek

2013.08.09. 22:38 ariete27

Említettem a sikerdíj problémát. Az első helyen tett látogatásomkor ez fel sem merült,de a második ügynök kitért rá. Elgondolkodtam,hogy a hölgy direkt nem mondta,netán elfelejtette vagy nincs is. Gondoltam megkérdezem. Volt még néhány kérdés amit fel akartam tenni,ezért kértem egy új találkozót. Nos,sikerdíj nincs. Hurrá!!! El is csodálkoztak mikor rákérdeztem. Hogyan tudnának a teljesen kicsontozott ügyfelek még százezres nagyságrendű összegeket kifizetni,amikor ugyan lehet,hogy milliókat spórol nekik a per,de ezt a pénzt nem kapják meg,csak nem kell kiadni? Ami ugyan tagadhatatlanul nagy eredmény,de nem lehet belőle fizetni. Lehet,hogy itt kezdetnek egy kicsivel többet kell letenni,nekem legalábbis,de az igazán nagy összeg itt már nem játszik. Ez a cég azért komolyabbnak,felkészültebbnek tűnik mint a szerdai. Bár eddig mindkét helyen csak ügynökökig jutottam. Akik mindig elmondják,hogy nem jogászok és nem gazdasági,pénzügyi szakemberek. Ügynöknek viszont tényleg a jobbik fajtából valók,bár gondolom ugyan ilyen meggyőződéssel adnának el mondjuk porszívót,ha úgy hozná a sors. Azért nekem az ő mégoly lelkes rábeszélésük sem elég,hogy meghozzak egy ilyen horderejű döntést. Még mindig hiányolom azt a valakit aki úgymond odaáll elém,hogy: Hé,én megcsináltam! Vagy valakit aki végre felvállalná,hogy ő szakember és amit mond azt alá tudja támasztani.

Akkor ezek után a második jó hír. Mármint nekem,de aztán tényleg ;) Úgy hozta a szerencse,na jó,némi hathatós segítséggel,hogy találkozhatok a MENTŐÖV egyesület elnökével. Sokat várok a találkozótól. Véleményem szerint mindenképpen közelebb fog vinni az igazsághoz mint az eddigi,bár nagyon kedves,de bármi eladására szerződött emberek. Ilyet már láttunk ugye a bankokban.                                                                                           Tényleg! Hallottam olyan véleményeket is,hogy az alapján támadható a bank,hogy már a hitelfelvételnél megvezették az embereket. Ha ez nem is igaz,olyan tapasztalata minden hitelesnek van,hogy mi történt akkor, amikor a tettek mezejére lépett kölcsönfelvétel ügyben. Örülnék ha itt megosztanátok egy két storyt. :) Ha nincs is mindenkinek ideje,kedve,lehetősége végigjárni azokat a helyeket amiket most én,bankban már mindannyian voltunk akik ebben a cipőben járunk. Még ha azóta csúnyán meg is bántuk :) Érdekelne,hogy kivel hogyan esett meg a dolog. A következő bejegyzésben megírom az én esetemet.        

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://devizahitelkalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr735454353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talita 2013.08.13. 17:38:15

tetszik a hozzáállásuk, készíts listát, mi mellette, mi ellene?- az előző már kihullott a rostán, remélem-

ariete27 2013.08.13. 18:04:46

@talita: ma is közzétettek egy győztes perítéletet. de messze nem tűnnek olyan meggyőzőnek mint a második
süti beállítások módosítása